Friday, May 25, 2007

Pätipande


Pätipande kihutab mööda tartu linna ja politsei mõõdab ülenurmes kärpse lennukiirust.
Väike lõik ao foorumist ao tähendab (Autoorienteerumine)
Kus kasutaja :
pallek räägib oma seiklustest.
Täna toimus kohtuistung, mille tulemuse saan teada 1. märtsil. Kuid ma tahan kindlasti siia kirjutada, et mis arvamusel on politsei sellest üritusest.
Kõigepealt kohe istungi alguses esitati mulle küsimus, et miks ja mille käigus ma üldse sõitsin? Ning peale seda kui hakkasime orienteerumisest rääkima teatas politsei esindaja, et see on striitreisserite uus võidusõit,
kus kihutatakse ühest kohast teise võidu.

Mis mul kui vanal roolikeerajal siis öelda oleks,ehk seda et auto on liiklusvahend mitte tattninadele kes on äsja oma rohelise kahepoolse teibiga aknale kleepinud ja omale esimese sinise ledi (oma raha eest) ostnud ja siis nn
orienteerumas käivad.
Sa
orienteeru oma auto kõigepealt puhtaks ja siis remondi oma auto ära ja lase oma blondil pea punaseks värvida (see jääb paremini silma) Ja osta selline fotokas mis ilma vajutamatta pilti teeb (Fakk mul murdus küün ära jumala nõme fotokas)

ORIENTEERUJAD http://kellegi.planet.ee/vaata.gif

52 HUKKUNUD ORIENTEERUJAT 4 KUUGA!!!

JA MUIDUGI ON KÕIGE SELLE TAGA MÄDAPAISE WWW.TARTUSTREET.ORG

Sain ühelt nn orienteerujalt fännikirja.
autor offline six112 [vasta kirjale] - [teie kirjavahetus]
kellele online pahadeplaneet4
teema
saadetud: 25.05.2007 - 18:06
loetud: 26.05.2007 - 11:30
vastatud: 26.05.2007 - 11:44

Tervist, pahadeplaneet. Üks selline huvitav küsimus sulle http://tartulabustriit.blogspot.com/ kohta. Misjaoks ja mis mõttega sa seda tegid?
Ning kuskohas on see marodööritsemine, kui autod on mööda linna laiali ja ei blokeeri mitte mingil viisil liiklust? Putsi sa oled ikka selline imbetsill et mul vägagi hea meel et sult see antikas ära rotiti. Kasva suureks ja ole normaalne, siis ollakse ka sinu vastu normaalne!
Eks iga üks teeb oma järelduse kas 18aastasel on piisavalt oskusi et linnas nn orienteeruda.

Tegemist on ka WWW.TARTUSTREET.EE KASUTAJAGA
TartuLäbuStreet vastab:
Misjaoks ja mis mõttega sa seda tegid?:Et avaldada oma arvamus tartustreedi kohta.on see piisavalt selge vastus sulle?
Ning kuskohas on see marodööritsemine, kui autod on mööda linna laiali ja ei blokeeri mitte mingil viisil liiklust?:Minu jaoks ei erine see sellest mis toimus tallinnas aprilli kuus.
Putsi sa oled ikka selline imbetsill:Meelitaja :)
Mul vägagi hea meel et sult see antikas ära rotiti. :Küll ka mina saan sind toetada soojasõnaga.
Kasva suureks ja ole normaalne, siis ollakse ka sinu vastu normaalne!:selline normaalsus mis on www.tartustreet.ee on ebanormaalsus.

Ei väsi mu fännid mind tervitamast. Aitäh aitäh!!!!
see siis AO Foorumist üks
Korraldaja (ajuvaba ei roostevaba)

roostevaba
Korraldaja, TARTU


Liitunud: 4 Veeb 2007
Postitusi: 32

Uus teadePostitatud: Püh Mai 27, 2007 0:43 Teema: Vasta viitega

tartuläbustreet kirjutas:
a ja see on väga lahe üritus kõik mu sugulased on sellest rapatud ja ootavad seda pikkisilmi. Smile


oii. tere kallis türapea. teame jah, et sa oled pahadeplaneet ja sul on mingid kompleksid, kuid ma ei saa aru, mida sa nagu propageerid?!?!
et äkki ajad ennast ja enda sugulased pöördesse ja saad tasuta (loe: TASUTA) sõida ühe etapi... kõlab hea diilina?!? kui jah, siis näeme orienteerumas... salasõna peaksid ka ütlema.. see on kuskil siin tekstis kirjas Laughing





No comments: