Saturday, March 24, 2007

Millest selline suhtumine?

Kui Tartu loodi uus autohuviliste klubi TAK(tartuautoklubi) olid mu lootused suured ja ma tõesti lootsin et sellest saab midagi.
Kui kauem külastasin nende foorumit ja ka lugesin postitusi,suhtumist siis tundus et see pole küll normaalne koht, et jäi mulle tunnne nagu see oleks see saast mis jäi alles endisest www.street.ee-set et see kõnts mis sinna ei sobi.Siis otsustasid kollid peale domestoseteraapjat oma väikse kodu luua ja edukalt loodigi. Esimene kogunemine oli 22 aprill 2006 zeppelini alumisesparklas(kus ka mina käisin) ei ütleks et kõik seal on "segased" näiteks:Jancoy oli täitsa ok tüüp ja ka Lil'HondaFreak,malco,taimar,HoCi.

Aga (MINU JAOKS) Arstiabi vajajaid oli kühvliga,lühidalt Raintuul uusnimi (Riinakõhutuul)
madone Heallapsel mittu nime(madonna,kuna ta nimi on Mikk siis ka Mikkihiir)Mati(lühidalt võti on mati all)Kristo(Lühemalt ei ole võimalik 6 tähte "L A M M A S"!!)

Vot siis nii :)

No comments: